Postup pri uzatváraní zmlúv o poskytnutí dotácie – informácie
-
Žiadatelia majú do 30 dní od doručenia informačného listu o odporučení zaslať na e-mailovú adresu rozvojsportu@vlada.gov.sk na odsúhlasenie upravený štruktúrovaný rozpočet (aj v prípade, že im bola odporučená dotácia vo výške, ktorú žiadali)
-
Súčasne s úpravou rozpočtu môžu žiadatelia zasielať Výzvu na predkladanie ponúk na e-mailovú adresu verejneobstaravanie@vlada.gov.sk minimálne 7 pracovných dní pred začatím verejného obstarávania.
-
Po ukončení výberu dodávateľa je potrebné do 5 dní zaslať Zápisnicu z vyhodnotenia ponúk (žiadatelia už nebudú vyzvaní na jej zaslanie). Do zápisnice je potrebné zahrnúť a popísať všetky možnosti vykonaného verejného obstarávania (prieskum trhu, zasielanie ponúk na základe dopytu, zasielanie ponúk na základe zverejnenej výzvy na predkladanie ponúk a pod.)
-
Po schválení rozpočtu budú žiadatelia e-mailom vyzvaní na tlač zmluvy a v prípade potreby na predloženie chýbajúcich dokumentov.
-
Ihneď ako budú mať žiadatelia ukončený proces verejného obstarávania je potrebné zaslať na adresu Úradu vlády SR kompletnú dokumentáciu k verejnému obstarávaniu (pred podpisom zmluvy s dodávateľom alebo vystavením objednávky).
-
Finančné prostriedky budú žiadateľom vyplatené po splnení nasledovných podmienok:
-
Uzatvorenie Zmluvy o poskytnutí dotácie a jej zverejnenie v Centrálnom registri zmlúv.
-
Predloženiekópie kompletnej dokumentácie z vykonaného verejného obstarávania a odsúhlasenie správnosti vykonania verejného obstarávania Úradom vlády SR.
-
Účasť na seminári na tému „Zvyšovanie právneho povedomia v oblasti verejného obstarávania a prevencie korupcie“.
23901